Kom igen nu då!

2011-01-27 @ 20:37:19<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jag har sedan länge planerat hur designen på bloggen ska bli när Rasmus har kommit ut. Jag kunde verkligen inte hålla mig och har redan gjort hela designen färdig. Det enda som saknas är ju Rasmus! Allvarligt! Kom ut nu!

Jag vill träffa min lilla degklump. Jag vill se hur stor han är och hur han ser ut. Jag vill presentera honom för Hugo och se hur han reagerar. Jag längtar som en tok efter att han ska komma ut och hoppas att det sker snart! ♥

På tal om att Hugo ska bli storebror så berättade dagisfröken något underbart idag när vi hämtade honom. När de händer upp barnens kort på tavlan i samlingen så brukar hon beskriva barnen för att de ska tänka och försöka komma på vilket barn det är på kortet utan att få se det. Som en gåta liksom. Och då hade hon sagt "Den här pojken ska bli storebror" så hade Hugo kastat sig upp i luften och skrikit att det var han. Underbara unge!

Och idag så ville han prata med Rasmus så han drog upp min tröja och la sig med örat på min mage. Så sa han till Rasmus att han skulle komma ut nu så de kunde leka. Sedan avslutade han samtalet med "okey, hej då!" och så pussade han på magen och sa till mig att Rasmus var hans lillebror. Underbart. Han är så otroligt fin min lilla älskling!

Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Vad underbart av honom. Inte bara mamma som längtar efter lillebror : D

2011-01-27 @ 21:46:05
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Jen

Va gulligt, vill med ha en liten kotte till! Underbart ju! Ja jag kan inte låta bli att läsa tidningen, har blivit som en vana :P

Vad bra då vet jag :) Hehe..

2011-01-28 @ 06:57:09
URL: http://jennickaochewelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0