Loppis

2011-01-29 @ 09:58:57<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Det var en härlig kväll igår. Stefan och Figge kom faktiskt hem innan Marita gick. Vi han se två avsnitt för sen hade jag inga fler på datorn. Och så satt vi å tjötade till klockan slog två. (Stefan och Figge kom faktiskt hem vid halv två otroligt nog.)  Vi åt massa gotta och så pratade vi om allt möjligt. Som vanligt. En underbar kväll helt enkelt.

Idag har Anna Lena tydligen bestämt att vi ska åka på loppis. Det har jag ingenting emot. Skönt att komma ut lite. Men jag är ganska trött! Har ju inte sovit överdrivet mycket inatt pga att jag inte gick och la mig i tid. Då får man skylla sig själv. Men det var det värt. Ibland får man ju unna sig lite ;) Och jag vet några som kommer vara ännu värre idag, mina pojkar. 

Jag fick... Eller ja, Rasmus fick en jättesöt body av Marita igår. Hon hade hittat den på rean. Sötnöt. Bild kommer senare jag orkar inte fotografera just nu. :P

Nej nu hörde jag att jag fick ett sms, kan vara Anna Lena så jag får väl gå å kika. Sedan göra mig och Hugo iordning och väcka late gubben som också skulle med (sa han i går i alla fall). Antagligen för att kolla så jag inte köper en massa onödigt XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0