Newbie

2011-01-13 @ 20:41:31<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Kappahl har en nyfödd-serie som heter newbie och jag har fått en kupong som bytes in mot en valfri body i den serien. Det tackar man ju inte nej till. =) Jag tror att det kommer att bli den här bodyn: 


537118

Men det märker man när man står där i affären och kikar på allt det fina. :D

Det gick för övrigt bra på båda mina seminarum idag och allt som är kvar av kursen nu är alltså hemtentan i morgon. Men jag hoppas att den inte är allt för krävande. :D Lat som man är liksom. Haha. Men det funkar nog. Sedan är jag ledig! Så om det är någon som känner för en fika eller en playdate någon dag de kommande veckorna är det bara att höra av sig! ;)


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

är det dom 3 olika man får välja mellan?

jag beställde dom 2 olika paketen du tipsade mig om imorse hur lång tid tog de innan du fick dom?

kram

2011-01-14 @ 08:31:18
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0