No Ordinary Family

2011-01-02 @ 22:11:43<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag har vi vart över till våra grannar; Marita, Nova och Tommy, Jag och Hugo. Stefan har vart hemma hos Camilla och Jonas idag också. Men idag skulle bli sista dagen sa han. Även om han kommer hem på nätterna och vi ja, inte är vi väl tillsammans på morgonen, men han är hemma i alla fall... Så är det tråkigt att han inte är hemma. Fast när han är hemma så gör vi ju ingenting speciellt tillsammans ändå. Men ändå. Ni förstår vad jag menar? :P

Men dagen idag har vart bra. När vi kom hem så stupade Hugo i säng nästan med en gång. Men grannarna här ovanför har haft något jävla fuffens för sig i rummet ovanför Hugos, för det har låtit som fan. Han har vaknat två gånger redan! Men nu verkar det iofs som om han somnat för natten eftersom han redan sovit i en timme. *Peppar peppar*

Jag upptäckte att det var seriestart för serien No ordinary family idag. Jag har inte hört någonting om den alls, eller sett någonting heller. Men jag tyckte att det lär lite kul och kikade därför på första avsnittet. Jag tyckte att den verkade lite bra faktiskt. Hoppas att de kommande avsnitten blir bra också. Fast jag kommer antagligen att ladda ner serien och inte se på den på tv, eftersom jag aldrig har tid å sätta mig i soffan när det går någonting bra på tv. Men sånt är livet. :P

Nu ska jag gå in och läsa lite kurslitteratur (som verkligen är tråkig!) innan jag somnar. ;)


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

hur går det med magen?

vilken vecka är du i nu :)

2011-01-03 @ 15:28:55
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0