Onsdag

2011-01-19 @ 10:30:55<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag är det alltså mitten på jobbveckan. Mitten på den vanliga veckan är ju i morgon. :P Det är egentligen meningen att jag ska försöka städa lite här hemma men jag är helt slut. En sån förlamande trötthet i hela kroppen liksom. När ska detta gå över. Illa mår jag också. Men det går nog över snart. Det brukar det ju göra.

Idag ska jag som sagt försöka få det lite rent och snyggt här hemma. Stefan slutar tidigt idag så han ska hämta Hugo på dagis. Sedan hämtar de upp mig och Mongo så ska vi åka hem till Anna Lena. Hon skulle bjuda på middag idag och det tackar man ju inte nej till. :P Fläsk med löksås skulle det bli. Mums!

Efter det bär det av hemmåt och Stefans mormor och morfar kommer och hälsar på. De har nog aldrig vart här förutom på kalas eller när de hämtat någon av Annicas barn som sovit här. Vi brukar ju åka hem till dom så det ska bli lite roligt att visa upp Rasmus rum och så. =)

Nej nu är tvättmaskinen klar så jag ska gå och hänga upp den. Någon nytta måste man väl göra i alla fall. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0