Säljes!

2011-01-27 @ 20:29:05<3<3
Dagboken, 5 Kommentarer<3<3
Jag har två "paket" med barnkläder till salu om någon är intresserad. =) Det är inget fel på kläderna och enda anledningen till att jag säljer dem när vi har en liten till på gång, är att jag ändå har sparat en flyttkartong med kläder per storlek. Det betyder alltså att jag fortfarande har 7 flyttkartonger med kläder kvar som jag har sparat till Rasmus. :P

Storlek 50-68
33 plagg
8 långärmade bodys, 4 kortärmade, 7 tröjor, 3 stickade tröjor, 1mössa, 1 par badbyxor, 5 par byxor, 3 hängslebyxor, 1 bodysuit
200:- Eller bud...?


Storlek 74-86
29 plagg
10 byxor, 1 hängslebyxor, 1 hänglseshorts, 1 tunn mössa, 2 tjockare mössor, 1 keps, 1 par badbyxor, 1 luvtröja, 1 stickad tröja, 1 pyjamas, 1 långärmad body, 1 kortärmad body, 1 t-shirt, 5 långärmade tröjor, 1 badrock.
200:- Eller Bud...?

Jag har även lite större kläder här som jag inte har sorterat och fotograferat än, är ni intresserade så hör av er. Annars så kommer nog bild på de kläderna också innan veckan är slut. ;)

Kommentarer
Postat av: malin

vi är jätteintresserade av paketet strl 50-68!! (: har du lust att skriva upp en lista på vad för kläder det är? :D

2011-01-27 @ 23:00:06
URL: http://bulleiugn.wordpress.com
Postat av: Madde

Håller med föregående om lista men då på det. Stora paketet! (;

2011-01-28 @ 07:31:41
Postat av: Malin

Åh! Så bra :)

Vi är lite sugna på det paketet i alla fall, men om vi är intresserade av att köpa måste vi köpa allt då? :P Eller kan man plocka ut om du skulle orka ta kort på alla grejer så de syns mer? (A) För i så fall slipper du skicka allt om vi ändå kanske inte vill ha allt, typ badbyxorna ^^ Om det skulle funka? Så kan man se vad frakten skulle bli sen! :)

Hoppas det skulle funka!



Kram!

2011-01-28 @ 15:16:17
URL: http://bulleiugn.wordpress.com
Postat av: Malin

Oj, min kommentar försvann nog..



Jag är jätteintresserad av det paketet med kläder i storlekar 50-68 :D

Men skulle du kunna ha möjlighet att ta bilder så man ser mer hur kläderna ser ut? Eller om jag vill köpa det paketet måste jag då köpa alla kläder? :) Annars tänkte jag att om du har lust att ta kort så man ser mer hur kläderna ser ut så kan jag säga vad jag vill ha (vill säkert ha det mesta!) så slipper du skicka sånt som jag ändå kanske inte kommer använda, t.ex badbyxorna :) Om du kan!



Min mamma är även intresserad av det andra paketet, till Lindas Lukas, men i första hand då kläder från 86 och upp någon storlek :)



I så fall skulle man kanske kunna skicka allt det tillsammans?

SKulle detta går tror du eller krånglar jag till det väldigt nu? :P



Kram!

2011-01-28 @ 15:32:47
URL: http://bulleiugn.wordpress.com
Postat av: Malin

Oj min kommentar hade visst inte alls försvunnit, men jaja :)

2011-01-28 @ 15:33:56
URL: http://bulleiugn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0