Som lovat

2011-01-05 @ 14:59:31<3<3
Dagboken, 6 Kommentarer<3<3
Klockan är snart tre. Jag har en paus igen. =) Jag har satt igång både tvätt och diskmaskinen så de hinner bli klara innan jag ska gå och hämta Hugo. Sedan har jag satt in en mackaronilåda i ugnen som jag strax ska ta ut och mumsa lite på. Hugo får ju mat på dagis och när jag hämtat honom är det tänkt att vi ska gå direkt till Marita och Nova på fika. =) Sitter fint. ^^

Jag fick garn av min farmor i julklapp och jag kunde liksom inte låta bli att kasta mig över det och göra någonting fint. Jag gjorde en sköldpadda som var tänkt att Rasmus skulle få, men jag tror inte det. Haha den blev så liten så den får allt lekas med av lite äldre barn. Jag håller istället på med en egen omgjord version av den här modellen som ska bli lite större. ;) Jag ställde sköldpaddan brevid Stefan och sa att han kunde ha den som maskot. Och han placerade den på ena högtalaren så jag antar att han tyckte om den. =)









Jag pratade även med Nathalie om stjärnorna jag gjort till Hugo med hans hand och fotavtryck i. Hon hade visst inte sett dem så jag lovade att lägga ut bilder på dem. Så var så goda alla ni som inte sett Hugos stjärnor. =)







Och min mage den växer och knakar. Mina bristningar har fått en röd topp. *Suck* Jag trodde faktiskt att jag skulle slippa det. Men nej då. Sån tur kan man väl inte ha heller. :P Det är i alla fall inte mycket även om jag tycker att det blir mer och mer. Stefan skrattar åt mig och säger att jag är fjantig. Han tycker inte att de växer. Men ändå..! ^^






Nej de två sista bilderna är inte tagna för att ni ska kunna se ner i min uringning. Jag tänkte ta kort där det syns hur jag ser magen typ... Uppifrån. ^^

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha vilken söt sköldpadda :)

Åh mys mage då! Vad föredrog du bäst?

Höggravid en kall vinter eller höggravid en varm sommar? :)



Jo, det hade ju som sagt varit bättre om man kunde köpa den blåa med björnar o den gråa med björnar tillsammans än en "vanlig" och den man vill ha ;)

2011-01-05 @ 15:05:07
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

haha men gu va rolig han är :)

ja de blir ju lite annorlunda sen när bebisen väl är på plats å alltid kommer va där



hur har du gjort dom där stjärnorna? super fint :)

2011-01-05 @ 15:16:30
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Super mysig sköldpadda :D gillas



Ja, de växer på.. Snart BF ju ;D

2011-01-05 @ 18:06:21
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Linda

En fråga om stickning ;) Jag behöver en hobby som är lite avslappnande och ger lite ro typ ;) Och stickning tycker jag verkar så mysigt att börja med. MEN är det enkelt att lära sig när man väl gör det ?;)

Eller kräver det många veckor innan man kan sticka typ en strumpa? :)

2011-01-05 @ 19:11:06
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: nalle333

Stjärnorna var helt fantastiskt fina! Jag skall härmas! ;)

O sköldpaddan gick heller verkligen icke av för hackor, skit najs!

O jo, säg som det är gumman; du är enbart ute efter att få visa upp (kommande) mjölkcentralen. hahaha ;) Pöss

2011-01-05 @ 20:47:14
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Liza, Love och Moas mamma!

Mys med mage!! :) Man saknar det när man ser på bilder men när man väl är där så känner man sig inte så smidig och mysig som det ser ut!! ;)

2011-01-09 @ 22:10:00
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0