Sovmorgon!

2011-01-16 @ 13:17:34<3<3
Dagboken, 4 Kommentarer<3<3
Fy fan va skönt det var... Halv ett kom Hugo in och väckte mig i morse. Inte för att det var ett sånt där härligt mysigt uppvaknande men... :P Han slet upp dörren så jag flög upp, sedan sprang han fram till mig och kastade sig på mig och skrek: Mamma host? (Mamma äta frukost?) Men ändå. Jag fick sova flera timmar längre än vanligt! ♥

Vad händer idag då tro? Vi är eventuellt bjudna hem till Anna Lena på norsk chokladpudding. *Kärlek* Och JA! Det är en otrolig skillnad för er som inte vet det... Pianos chokladpudding är mer som gelé eller vad man ska säga... dallrig... underbar! Och så äter man den tillsammans med pianos vanlijsås. :P



Så det hoppas jag på att vi ska göra idag. Hon har ringt varje dag sen i fredags och frågat om vi vill komma men vi har inte vågat åka eftersom Hugo spydde så natten till i fredags, ifall det var magsjuka. Men hade det vart magsjuka så hade väl antagligen antingen jag eller Stefan blivit sjuka också. Idag är det ju tredje dagen har än spyfri också så då börjar det ju bli lite säkrare att hälsa på folk.

Anw.. Nu tänkte jag faktiskt gå och ta mig en kopp thé och en macka. Sedan blir det att lägga sig i ett bad med en bok... Eller bara en dusch beroende på vad jag känner för atm. ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Dallrig chockladpudding? Jag är skeptiskt ;)

2011-01-16 @ 13:35:14
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

shit sov han till halv 1 imorse från att sovit på kvällen igår? snacka om sovmorgon :D

2011-01-16 @ 13:47:47
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Linda

Haha så de var din kommentar?;)

2011-01-16 @ 14:45:46
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo nu såg jag att de var samma IP-nummer ;) Haha!

Jo precis men jag är en sådan nörd som hellre håller i en bok än att ha datorn med mig ut i köket ;D

2011-01-16 @ 14:46:51
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0