Veronica och Niklas

2011-01-12 @ 20:27:28<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
De har vart här nu och vi har fikat upp en hel semlekrans tillsammans. XD Haha. Men underbart sällskap och Hugo fick en ny Rorri-film i julklapp och jag och Stefan fick fyra nya muggar. =) Det var ju så att Veronica köpte fyra muggar till mig i present i somras. Och de var så fina så jag plockade bort alla andra fula vi hade. Sen tyckte jag att det var lite lite med fyra, så jag köpte två till för att det skulle vara någon mer iaf. :P Och nu fick vi fyra till så nu har vi tio underbara muggar att bjussa kaffe/thé i när någon kommer på besök. =) 

Jag vet inte om jag sagt det... Men förra gången jag var hos BM så hade jag gått upp 2 kg på två veckor. Jag hade ganska ångest för det. (Men tror ni att jag har gjort någonting åt det? Nej det är väl klart jag inte har :P ) Idag när jag skulle till BM så kände jag ångesten komma krypande igen när jag skulle kliva upp på vågen. Hur mycket har jag gått upp den här gången då? Vad väger jag nu liksom... Men till min förvåning har jag gått ner ½ kg. Det kändes bra. Haha. -½ kg på två veckor istället är ju fan så mycket skönare måste jag ju säga. Så får vi väl se vad vågen stannar på om två veckor när jag ska dit igen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0