Om någon undra....

2011-07-29 @ 01:29:39<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Hur jag och Rasmus ser ut om vi byter ansikten.


Hur Hugo och Rasmus ser ut om de byter ansikten.


Vad Rasmus tycker om a tt gunga.



(Härligt!)

Vart mongo ligger och sover.



(Myshund!)



Hur jag ser ut efter en dag på The Studio.



(Värsta poserna i bilen.... Närå, så farligt va de inte. ^^)

Hur ett kampsnöre ser ut när jag har gjort det.


Så... Om det är någon av dessa frågor ni undrade över, så har ni svaren i bildform här. :D *Snäll jag är!*

Kommentarer
Postat av: Ozzan.

Hej Jorå, någon gån i veckan kikar jag allt in och är ofantligt, he he he, besviken när det inte kommit någit nytt inlägg! ^^ Sån är jag med alla bloggar jag läser. Iallafall, du behöver inte läsa min blogg. Händer inte så mycket där. Är som sagt mest ors. Det är nog min grej. Bilder än nog inte min grej av den simpla anledningen att jag inte har någon vettig kameran som funkar som den borde. Patrik är hänsysnslös med dom. -.-'

2011-07-30 @ 21:06:06
URL: http://sweetmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0