Slapp

2011-07-01 @ 20:48:47<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag har verkligen vart en riktig slappardag för oss här hemma. Stefan har ju jobbat så jag antar att han inte har slappat så mycket, men vi andra har i stort sett bara strosat runt här hemma i mysisar. Vi har vart ute med hundarna och lekt i hundgården men annars har vi faktiskt inte vart ute mer än kissepromenader när Timja behöver gå ut.

Det verkar jag ju få igen nu. Jag har försökt att lägga Hugo i en och en halv timme nu och det verkar inte gå så mycket frammåt. Även om jag kan se på honom att bara han slappnar av så somnar han; för ögonlocken är väääldigt tunga på honom! Men han kämpar för glatta livet för att vara vaken.

Rasmus är också trött men vaknar så fort jag lägger honom i sin säng så det går inte så mycket frammåt där heller tyvärr :S Men han är ju lite lättare ändå eftersom jag lägger ju bara honom till bröstet så sover han. I och för sig så vaknar han ju så fort jag reser på mig men han sover i alla fall... Och när han sovit i någon timme eller så så brukar det gå bra att flytta honom. Bara han kommer in i djupsömen liksom.

Stefan och jag ska ha en liten mysstund ikväll (Om bara barnen somnar någon gång.) Jag har gjort chokladpudding och så ska jag koka te. Men våran chokladpudding ska stå i kylen i två timmar så det är ca 1 timme och 45 minuter kvar. ^^ Förhoppningsvis har båda barnen somnat då liksom. :P

I alla fall nu ska jag fortsätta på en liten överaskning till Charlie och hoppas på att den blir bra i slutändan. Stefan ska jag sparka i rumpan så hana går ut med Hundarna och Hugo har... *peppar peppar* vart tyst i hela fem minuter redan! :D *Hoppas hoppas*

Kommentarer
Postat av: Linda

Jävla skiiit, chockladpudding vill ja med ha, ska gå ner och köpa det sedan bara för de ^^ Men dricker du te till puddingen? Låter inget vidare :D

2011-07-02 @ 12:38:56
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0