Dop

2011-06-06 @ 11:53:35<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Hejsan på er! Nu var det ju ett tag sedan igen och jag har precis samma ursäkt som de senaste gångerna. Dopet. Dopet var igår och jag kan ju säga att trots att vi hade gott om tid igår, och allt blev bra, så var jag långt ifrån nervarvad. Jag sprang fram och tillbaka för att hinna med allt och hinna vara lite social med så många som möjligt. Tyvär hinner man ju inte prata med alla och inte alls så länge som man hade velat heller. Men det är ju alltid så på sånna här dagar! ^^

Nu är det i alla fall så att dopet är över och jag är nöjd men så har ju allt annat kommit i bakgrunden för dopförberedelserna så nu kommer jag ha ett par tuffa dagar med att hinna ikapp med allt som jag borde ha gjort redan... Så än i några dagar kommer uppdateringen nog vara ganska dålig. Men jag hoPpas att det ska bättra på sig lite när alla måsten inte längre är så många. :P

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0