Ifall att...

2011-06-09 @ 12:45:02<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Om någon skulle undra... Kanske räkna lite och fundera så nej, det var ju naturligtvis inte 05 som vi förlovade oss och ja det är 11 nu. ^^ Det var liksom bara det att det var de enda korten jag hade på oss två där vi såg ok ut. :P Haha.

Vi fölovade oss på min student. 6/7-07 Helt underbart mysigt va de! 
Stefan och jag hade egentligen tänkt att förlova oss den 12/10-06 eftersom det är våran årsdag, men så var någon i Wales då.. *Ähum jag...* ^^ Istället så bestämde vi ingen annan dag och gick å kollade på ringar för utifall att ni vet. :P

Sedan dagen innan min student så donade Stefan som fan hemma och jag ville bara sova. Det var inget bra på tv å jag skulle upp tidigt för att hinna med champangefrukosten med klassen osv. Men Stefan var framme och petade på mig titt som tätt och sa att jag inte fick somna. Jag var gött trött på honom! 

Efter att klockan slagit tolv och jag hade somnat typ tre gånger bara för att med en gång blivit väckt, så drar Stefan med mig ut i bilen. Han förklarar inget nämnvärt utan bara att han ska visa mig någonting.
Vi åker till någon utsiktsplats över fallens (Vet inte vad den heter och hade inte hittat dit idag...) och Stefan dukar ut en picknick med filtar och chokladpudding. Han har till och med grädde och strössel med sig. ♥ Sedan tänder han en massa värmeljus och vi myser ner oss tillsammans och mumsar pudding med utsikt över stan.

När vi har ätit upp och myst ett tag så smyger han fram ringen och frågar om jag vill gifta mig med honom och jag kan tänka mig att ni kan räkna ut vad jag svarade. =)

Mysgubbe!

Kommentarer
Postat av: jenka

ni skulle tagit 07-07-07 ;D hehe

2011-06-09 @ 13:55:01
Postat av: jenka

ni skulle tagit 07-07-07 ;D hehe

2011-06-09 @ 13:55:34
Postat av: Figges mamma

Åhh, jäklar vad romantiskt. Förstår mycket väl varför du sa ja. :-)

2011-06-09 @ 16:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0