Lite dåligt med tid för bloggen

2011-03-05 @ 14:08:48<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag vet verkligen inte vart dagarna tar vägen. Visst hinner vi med en del saker, men långt ifrån allt jag borde och verkligen låååångt ifrån allt jag vill. Vi har kommit in i lite rutiner här hemma, Rasmus rutiner är "förstör alla mammas planer". Det är lite irriterande. Bara en middag tar ca 2-3 timmar att laga och äta. Det är helt sjukt! Han väljer verkligen sina stunder de grabben. Och de stunderna som Rasmus är lugn så börjar oftast Hugo. Härligt härligt. Men jag hoppas att det lugnar ner sig snart.

I går hade vi en hel del på schemat. Vi åkte bussen in till stan på morgonen/fm; jag och barnen. Där mötte vi Anna Lena och skulle till biblioteket och lyssna på saga. Men när vi kom dit så visade det sig att Anna Lena hade missuppfattat tiden så det slutade när vi kom typ. Tråkigt men jaja.. Istället lånade vi lite böcker till Hugo och sedan gick vi och fika. När klockan slog tolv så åkte Anna Lena hem men jag och barnen stannade kvar i stan. Vi åkte lite hiss å kikade lite i affärer. Vi åt en glass också och träffade poliser. Hugo bara stirrade på poliserna som var jättetrevliga och kom fram och hälsade på Hugo. Som fortfarande bara stog å stirrade på dem. XD Hugo åkte lite bil och stod som fastklistrad och tittade på rulltrappan också. Hur kul den nu kan vara... :P

Sedan kom Stefan och hämtade oss och åkte iväg igen. Han åkte till överby och köpte fika och nya skor till Hugo. Jag sa till honom att se på gummistövlar och hem kom han med ett par tennisskor. Jaja. Nu har han skor till våren i alla fal, men fortfarande inga gummistövlar som passar. :P Får ta det någon dag.

På eftermiddagen så kom Jessica, Viktor, Rebecca, Veronica och Niklas och hälsade på. Hugo fick bondgårdsdjur och Rasmus fick kläder och en speldosa. Tusen tack! Sedan så satt jag och ammade tills jag stupade i säng typ. :P Haha.

Idag blir det lugnare hoppas jag. Dagen har visserligen börjat med en jäkla massa krångel med en unge som inte har velat vara med över huvud taget. (Rasmus) Men nu sover han och jag passar på att slänga in ett snabbisinlägg så länge. :P 

Här kommer lite bilder från igår som avslut på inlägget. ;)










Kommentarer
Postat av: Ronja

haha känner igen det där med att få alla sina planer förstörda och inte hinna äta normal xD Så fort maten är färdig här hemma och jag har satt mig ner för att äta, DÅ ska hon vakna och bara ha mat! Och fort ska de gå :P

2011-03-05 @ 14:14:19
URL: http://tinkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0