Redan Söndag

2011-03-13 @ 22:21:35<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Det är helt sjukt va fort veckorna springer förbi. Jag tycker inte att det var längesedan det var söndag, och nu är det söndag igen. Sjukt. På onsdag blir min lilla skatt en månad. Det var ju ffs inte längesedan jag satt här hemma med bebis i magen. Ska det vara så svårt för tiden att vänta tills man hänger med?! :P

I natt har Rasmus bara vaknat två gånger. Men lik förbannat var jag så trött så jag trodde att jag skulle avlida när Hugo kom in i morse. Det blev ju inte bättre nät ungen totalvägrade att lägga sig och mysa i sängen, nej vi skulle gå upp och kolla på Musses Klubbhus! Men inte jag inte. Haha. Jag puttade på Stefan och tvingade ut honom. Stefan la sig ute i soffan och mös med Hugo och ja, han kollade väl inte så mycket på musse men han var där ute med Hugo i alla fall och hugo låg nöjd och gosade med Pappa i soffan. Själv låg jag och snarkade i sängen och gick inte upp förän efter matningen vid elva. Det var skönt!

Men annars så var det tänkt att vi skulle fotograferas hos Anna Lena och sedan gå hem till Nova och Marita. Fotograferingen blev av som planerat men Hugo-älsklingen var en pina på vägen hem. Och på grund av det fick han inte följa med till Nova. Det var helt ärligt ganska skönt att gå över själv (med Rasmus då så klart) och inte ha Hugo i hälarna som jag haft de senaste tre veckorna. Liiite tid för "sig själv" är förbannat underskattat! Haha. Det är sånt man märker när man är småbarnsförälder. Det är härligt att kunna ta en kopp thé och en bulle utan en tjatande unge hela tiden. :P

Nej nu ska jag gå och ta Hugo på pottan så det inte händer en olycka i sängen. ;) Puss



Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Jätte fina bilder på er <3

2011-03-14 @ 13:14:52
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0