Vad ska jag säga...?

2011-03-11 @ 13:39:07<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Det blev inget blogginlägg igår. Jag han inte liksom... :P Dagen började med att jag gav mig ut med barnen i snöovädret till dagis och sedan åkte jag och Rasmus ut till överby. Jag behövde köpa en present till min kusin Viktor som för övrigt fyller år idag, men som hade kalas igår. 
Ute på överby så passade jag på att kika på lite mjukisbyxor till Hugo och kom hem med tre par från Lindex. Bild kommer senare. :P Jag hittade även en skjorta som jag tänkt att han ska ha på dopet. =)

Sen åkte vi hem lagom till att hämta Hugo för en snabbis hem, äta och byta om innan vi åkte till Mellerud och gick på kalas. Vi kom hem ganska sent och jag och Stefan avslutade kvällen med att kolla på stepbrothers. Fast jag somnade i halva filmen och vaknade av att Stefan tog Rasmus som sov på mitt bröst.

Jag har sovit dåligt inatt och Rasmus har velat äta ofta. Jag skickade upp Stefan med Hugo i morse när hanvaknade och låg kvar i sängen till 11. Med uppgång och amning titt som tätt. Idag är jag supertrött och har inte planerat att gå utanför dörren ens. Vilket jag i alla fall behöver eftersom Mongo behöver kissa... Men inte utöver det iaf! =)


En styck sötnos i kläder han fått av min morbror. Tack så mycket!


Fin liten kille igår.



Tröttfis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0