Mors Dag

2011-05-29 @ 21:44:07<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jahaja nu var det ju ett tag sedan igen. Men jag har liksom inte tid eller ork att sitta här och skriva. ^^ Jag började skriva på ett inlägg på telefonen tidigare men så hoppade jag in i duschen och så glömdes det bort... :P

Igår så kom Anna Lena hem till oss, och hon hade med sig Dennis. Hugo tyckte att det var jätteroligt men när de skulle åka hem så ville han också åka med. Så Hugo har sovit hos farmor inatt. Stefan och jag hade myskväll igår och åt på Max och sedan köpte vi hem var sin B&J's som vi smaskade i oss medan vi mös framför tvn. =)

I morse kunde jag sova nästan hur länge jag ville. Jag hade ju Rasmus att mata men jag behövde ju inte gå upp i alla fall. Och Stefan gick ut med Mongo. =) Sedan åt vi mysfrukost och tog det lugnt med att göra oss iordning. Vi har vart hos våra mammor idag och "firat" mors dag.

Nu är jag rump-trött verkligen! Och jag har massor att göra! ^^ Jag känner att högst upp på listan står ändå dopförberedelserna eftersom det är om en vecka redan. Helt sjukt! Men snart är vi där och sen är det över för denna gången. Det dröjer väl ett tag till nu då innan nästa XD

Nej nu ska jag gå och lägga mig med Rasmus och ge honom lite mat samtidigt som jag försvinner in i en bra bok. ;) God natt världen så får vi se när jag hinner kika in nästa gång. Det är mycket nu... Massa kalas och sånt också... Vi har redan vart på fyra kalas den här månaden! I Morgon är det ett till och sedan är vi ju i stort sett inne i "nästa månad" och där har vi ytterligare några kalas och saker som ska hittas på. =) Här ligger vi inte på latsidan bara för att jag inte är aktiv på bloggen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0