Det är lite dåligt med kommentarer!

2011-11-21 @ 10:33:03<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Statistiken visar att mina besökare inte har lämnat mig, men däremot så verkar ju kommentarerna ha gjort det. Den 8 fick jag min senaste kommentar. Tråkigt gott folk! :P Anw. Idag blir det antagligen full rulle. Just nu är Hugo på dagis och sedan ska jag panta lite (läs:mycket) och sedan åka till vbg för att hämta ut korten på barnen som vi tog för ett tag sedan. =) Meeen... innan dess ska jag ha hunnit städa lite och förhoppningsvis tränat också. Beroende på hur sammarbetsvillig min minsta är. : Annars är allt bra här hemma med Hugo. :P Haha. Stefan är det väl också rätt bra med nu; han har tillfrisknat från sin förkyldning. Jag hade hoppats på det också men jag åkte på en öroninflamation istället för en tillfriskning. Rasmus är fortfarande ganska snorig och som ett "plåster på såren" så har han antagligen åkt på ögoninflamation. Ja... annars är det väl bra här hemma. ;)

Kommentarer
Postat av: Guess who? <3

1, 2.. Etta. Tvåa. Pssssst. Hum hum. Testing testing. Ssssssssssssss. Chickachicka.



Funkar detta? Kommentationstest.

(kommunikationstest?)



;) *kraaaaaaam*

<3

2011-11-21 @ 21:24:30
Postat av: Agneta F

Usch då, öroninflammation och ögoninflammation, det låter inte alls roligt. Förhoppningsvis så blir ni friska ganska så snart ändå. Sköt om er

2011-11-22 @ 07:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0