Nu är det alldeles strax sova!

2011-11-18 @ 23:25:00<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag är jättetrött men tänkte skriva några rader här. Ganska kort men ändå lite uppdatering.
I går åkte jag och barnen och mormor hem till barnens mormor, min mamma. Vi stannade tills kvällen men Hugo ville inte följa med mig hem. Han ville stanna hos mormor. Så det så. Och eftersom mamma har en ledig period just nu så fick han göra det och kom hem idag istället.

Idag har jag försökt tagit det lugnt. Rasmus vaknade vid sju men vi låg och mös i sängen till klockan var halv elva. Då gick vi upp och gjorde morgon på riktigt. Sedan somnade han strax efter tolv igen och skulle vila middag. Men han vaknade inte förän halv fyra igen så mina planer för dagen gick i stöpet. Dock kom jag iväg till bibblan, rusta och Maxi i alla fall så jag fick gjort det nödvändigaste.

I morgon jobbar Stefan och jag och barnen ska väl ha lite lördagsmys här hemma och sen när han kommer hem så ska jag ta barnen och bilen å dra till min kusin Ida som fyller två år.

På söndag blir jag "barnledig". Jag ska hem till min farbror vars fru ska ha ett homeparty med saker hon gjort själv. Hon gör mycket smycken och kort och sånt så det ska jag kika på. Ska hom som hellst bli ganska skönt att bara komma ensam ifrån både barn och hem en stund. :P

Nej nu ska jag verkligen sova! Jag håller på att somna här i stolen -.-'








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0