Pysseltajm!

2011-10-28 @ 01:26:38<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3

Här hemma pysslas det en del just nu med. Jag försöker klämma in lite kvalitetstid med barnen (och för mig själv!!) mellan alla måsten.

Hugo och jag har byggt en lastbil av kartonger, hugo och Stefan har gjort en gris av tidningspapper och jag har börjat med ett eget litet projekt som förhoppningsvis i helgen ska hamna hos pappa.
Jag har plockat löv också som ska bli min nya dörrkrans. :) allt jag behöver nu är att åka till hobbyaffären och köpa lim till limpistolen och klarlack ;) Det fixar vi imgn. :)

På lördag blir det både loppis i THN och sedan oktobermarknad i vbg. Fint!


Kommentarer
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

pysseeeeeeeeeeeeeeeeel!!! <3

hihi! ;)

2011-10-28 @ 14:11:54
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0