Allting som jag vill kan jag göra!

2011-09-03 @ 13:33:30<3<3
Dagboken, 4 Kommentarer<3<3
Jag har ju tänkt att jag ska göra lite saker som jag ska ta med och försöka sälja på bakluckeloppisen den 25/9 (i västra tunhem). Och nu fikc jag en anledning att göra någonting. Haha. Det är svårt att få tummen ut ibland. Men det börjar ju dra mot hösten och jag har stickat en babyvante med en uggla på. Än så länge är det bara en eftersom jag tänkte göra den andra idag. Men det var kanske inte det ultimata att sticka på vanliga stickor och sy ihop, jag ska försöka nästa par med strumpstickor istället, jag tror att det går lite lättare! :D 
Men här är den i alla fall, den klara. Frågan är ju bara nu, vad ska man ta för pris på dessa? Någon som törs ge mig ett förslag? Jag tar tacksamt emot det! =)


Kommentarer
Postat av: Therese- mamma till 2 underbara huliganer

Den är jättesöt Amelie : )

2011-09-03 @ 15:33:38
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: nalle333

Supersöta! Hur lång tid tar det att göra ett par vantar? Tar det 1 h så ta ut "en timmes lön" ex; 100kr/timme (då skall materialkostnad vara inkluderad i timlön ofc!)

2011-09-03 @ 20:59:54
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: emma

På polarn och pyret kostar vantar 99:- så 69:- kanske? matrialet och tiden vart väll inte så dyrt? eller du kanske höll på jätte länge? men dom e ju grymt söta!!!

2011-09-03 @ 23:25:19
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

ja, hur lång tid tog de att göra? när båda är klara alltså. :P

Tror kanske det är bäst o göra likadant med andra med, så att de blir likadana båda två med sömmar och så. Skitsöta! Ser ganska krabbigt ut med. :P

börja med högt pris, men prutar de så låt gå ändå. eller nåt. :P

svårt det där, lättare med saker man köpt själv, att bara nästan skänka bort. men grejer man gjort vill man ju ha lite credmoney för. :P

2011-09-06 @ 12:57:43
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0