En massa massa 'borden'...

2011-09-22 @ 21:57:06<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag har massa saker som jag borde göra men än så länge så orkar jag inte göra något av dem. -.-
Jag känner verkligen inte för att göra något "nyttigt" men det finns heller inget onödigt som lockar. *Suck*
Men jag ska försöka hänga upp lite tvätt så att den torkar till i morgon och sedan ska jag nog krypa till kojjs. Det kommer ju att bli en lång helg så det kan vara bra att vara utvilad då. ;)

Tänk. För tre år sedan så ringde jag första gången till förlossningen ungefär nu. De sa åt mig att jag skulle ta två alvedon, bada varmt och försöka sova.

Kommentarer
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

oooow, snart fyller han ju åår då ju! :P haha! (smart jag är) :P

haha! idag tillochmed! GRATTIS!!!! :D

2011-09-23 @ 14:06:35
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0