Födelsedagsdax! ...Snart i alla fall.

2011-09-21 @ 14:18:05<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Det är full rulle här hemma. Konstant plockande efterbarnen, matande promenader med hundarna, hämta och lämna från dagis och sedan så försöker jag baka till kalasen och emellan det; ha lite tid för mig själv. Men det går inte så bra. -.-' Hur som... Nu är det fullt upp denna veckan men jag hoppas att det ska bli lite bättre nästa vecka!

Glöm inte att komma på bakluckeloppisen på söndag i västra tunhem 11-14!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

västra tunhem, ööö, var ligger det? haha! ;)

misstänker att det är en stadsdel, nååånstans...

du ska ställa ut där då kantänkas? :P



VAD företaget är för nåt, är hemligt tillsvidare. Ska regga det först och skydda namnet, SEN releasar jag innehållet. hehe! ;)

2011-09-21 @ 15:28:28
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

jag har uutmanat dig.. i bloggen alltså. höhö! :D

2011-09-21 @ 19:37:00
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0