Fullt upp!!

2011-09-10 @ 23:56:04<3<3
Dagboken, 5 Kommentarer<3<3
Jag är lite ledsen över att det är så jävla dålig uppdatering här på bloggen men här hemma är det förbannat fullt upp!

Igår han vi inte med så mycket. När vi hade vaknat så kontaktades vi av Anna; hon undrade om vi skulle gå ut och leka på gården och jovisst det gör vi gärna. :)
Men lyckan blev inte jättelång eftersom Mongo hade blivit dålig. Vi var i lite halv panik här hemma och ingde till vet. Men blev hänvisade till Blå Stjärnan. Så dit bar det av igår efter leken.
Nio timmar satt vi där och väntade... Läkaren sa att han var väldig ostabil i knälederna men annars så hittade hon inget större fel. Antagligen har han vart öm i vänsterbenet och därför felbelastat högerbenet och fått ont. Hon gav honom en spruta och skrev ut smärtstillande till honom i tio dagar frammåt och beordrade sträng vila. Hur det nu ska gå till... Men vi får försöka!

Idag har det inte heller vart allt för mycket tid till någonting. Klockan ringde vid sju och det bar iväg till Erika för min och Rasmus del. Stefan jobbade och Hugo var hos Anna Lena. Vi släppte av honom där igår innan vi åkte till Göteborg och så ville han så gärna sova över där så A-L släppte av honom hos Erika när de hade gått upp och myst klart.
Medan vi var hos Erika så fick vi ett samtal från Marita, hon undrade om jag ville komma och gå igenom lite kläder som Nova har växt ur... Och det är vi alltid sugna på! :) Tusen tack för kläderna!

Slutligen efter detta så var det dax för det inplanerade kalaset för Lex. Det blev precis lika roligt som alltid och jättegod fika!

Nej helt seriöst. Nu måste jag försöka få lite sömn eftersom jag kan räkna med att bli väckt om ca fyra timmar. Sedan i morgon ska vi åka till Hjo och gratulera Stefans supersöta lillasyster Maja som fyllde fyra år i onsdags.

Och Theres, om du läser detta så ska du veta att Hugo saknar dig massor! Varje gång vi nämner 'farmor' så pratar han om dig. Nu har jag berättat att du kommer når han fyller år och det har han fasnat för 'Les komme jag fyllej åj!'

Kommentarer
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

deee känner jag nog inte tyvärr. :P

kommer från början från ljungby, har "bara" bott i värnamo i 3 år. :P

min gubbe också. vi bara drog därifrån kan man säga. haha! ;)

inget jättestort kontaktnät här ännu, men sakta o säkert börjar jag komma in i stan... haha!

2011-09-11 @ 01:23:51
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

naaaw, så sött av honom! hihi! :P

inge kul där med hunden, och ja, hur får man en hund o va lugn o still..? hmmm..

hoppas han blir bra snart iallafall.



ja, det har minsann varit fullt ös hos er ser jag. Kul när tiden inte står still ändå. ;)

2011-09-11 @ 01:26:19
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Theres

Haha ja! jag prata med honom och han bjöd mig på kalaset och jag skulle få tårta men sen tappa han lite tråden och berätta att han hade makaroner i tröjan!

2011-09-12 @ 02:03:49
URL: http://theresostergaard.blogg.se/
Postat av: Theres Östergård

Jo vi hae skrivit ett kontrakt på att bo där tills 31 dec 2011, men på kontraktet så står de 2012 men vi fråga honom igår och då sa han att de står fel och att de är till 2011 ( om vi nu ska tro på han) Du, jag är inne varje dag på blocket och letar efter nått som inflyttningen är 1 Januari!

2011-09-12 @ 17:05:02
URL: http://theresostergaard.blogg.se/
Postat av: Theres Östergård

Haha palagon är en blomma, och jag trodde att de stavades så och när vi spela rappakalja så råka jag stava de så och fick jätte fel typ. och de är så jobbigt att skriva rubriker så jag skriver de första som ploppar upp i huvudet ungefär(:

2011-09-12 @ 17:06:32
URL: http://theresostergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0