Crash

2012-02-09 @ 11:44:46<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3

Bang! Min dator vill inte vara med längre. -.-' Stefan får kolla på den när han kommer hem så får jag försöka göra något skol-nyttigt på hans dator...

På tal om skolan. Igår skulle vi lämna in ett referat. Det skulle lämnats in vid tolv. Ja var lite sen pga att jag inte riktigt var kompis med stavningskontrollen; den ville inte installera ordentligt. :/ men till slut så. I alla fall så lämnade jag in uppg vid ett. Då hade ingen lämnat in förutom jag... Jag ringde till Johan och undrade om han kunde se någon annans? Men han såg också bara min. Idag är det fortfarande bara min uppgift som ligger där... Jag undrar vad de andra gör :/

<3

Bang! My pc dont want to work anymore. -.-' Bf should take a look at that when he comes home. So i have to try to do something usefull, schoolwise, on his pc instead...

Speaking of school. Yesterday we had à deadline to one of our assignements. The deadline said 12. I was a bit late cuz i was fighting with the spellingcheck witch didnt want to install properly. :/ but anw. I handed in my paper at one and i couldnt see anyone elses. I called Johan and asked him how many he saw, and he just saw mine aswell. Today, its still just my paper there and it kinda makes me wonder; what the hell are the other ones doing?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0