Fredag

2012-02-24 @ 10:15:37<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
God morgon allihopa! 
Ouch. Jag har träningsvärk i mina armar! :/ Hur fan hände det? :P Jaja, idag har jag inplanerat att jag ska hem till Erika när Stefan slutat. Jag ska köpa med mig sushi och vi ska ha lite nom nom nom. :P Det låter underbart med tanke på hur veckan har sett ut. Jag behöver komma på andra tankar ett slag. Då är fru jävligt bra att ha. ♥

Annars så ska jag väl försöka kolla upp hur det ser ut i skolan för tillfället. När nästa seminarie är och vad vi ska ha gjort tills dess och sånt. Vi hade hemtenta i onsdags och jag har faktiskt gett mig själv lite, inte så mycket men lite i alla fall, andrum innan jag tar tag i allt efteråt. 
Det är lite dålig komunikation ifrån skolan också. Men det har det ju varit hela tiden... Men jag missade förra seminariet, och efteråt såg jag att de eventuellt har mixat våra studiegrupper, men jag får inget svar varken från studiekompisar eller lärare om det är så eller inte. Så jag har ingen aning om vad vi sysslar med. -.-'

Men saker och ting har en tendens att lösa sig till slut. Och just nu tar jag en dag i taget och lever så mycket för stunden som det bara går. Till slut. Kommer allt att bli bra.


Morning everybody!
Ouch. I have sore muscles in my arms of some reason! :/ Why? :P Haha. Anyway, today Im going over to Erika after Stefan comes home. Im going to take sushi with me and we are going to have a little nom nom nom. :P Sounds wonderful considering how this week has been. I need to think about something else for a sec. And at those times, wife is damn good to be around. ♥

Other than that i think i have to check up whats next in school. When i have next class and what should be done untill then. We had an exam this wednesday and i have actually given myself a little, not much but a little, room to breathe after that.
Its a bit bad comunication from the school though. But it has been like that all the time... I missed our last class, and afterwarsd i saw that we might have mixed our studygroups, but i dont get any answer from either other students nor the teachers. So i have no clue what i should do. -.-'

But things have a tendency to work out in the end. And at the moment im just taking one day at the time and live by the moment as much as i can. In the end. Everything will be awesome. :)

Kommentarer
Postat av: Lycklig :)

Lycklig lycklig lycklig ;)

2012-02-24 @ 12:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0