Fy fan!

2012-02-21 @ 11:21:00<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Igår var det en fruktansvärt jobbig dag här hemma. Inte nog med att jag fick min mens (som bara den drar ner på hela jävla veckan!) jag fick gå igenom ett privat helvete också. -.-'
Men det känns som om vi har fått en lösning på alltihopa och allt kommer att utvecka sig till det bättre härifrån. Det känns bra.

Annars här hemma så har vi en sjukling och en... Ja, Hugo mår inte bra han heller.
Jag försöker hinna med så mycket skolarbete som möjligt och bli klar med alla måsten.
Stefan är hemma och vabbar eftersom jag måste bli färdig med en del saker i skolan... Så jag har inte tid att ta hand om barnen :( Tyvärr.  Men så är det ju ibland så då är det skönt att man är två.


Liten skrutt

Yesterday was a terrible day! If it wasent enough that i got my period (wich, by itself destroys the whole fucking week!), I had to go trough a private hell aswell. -.-'
But it feels like we got a sulution to everything and that it will be good in the end. That is a good feeling.

And we have a little sick guy at home, and one... Well, Hugo is not well either.
I try to catch up with everything in school atm and get everything done. 
Stefan is at home and taking care of the kids while i try to get everything else done. I dont have time to take care of the kids atm. :( Sadly. But thats how it is sometimes and at those times its so great to be two.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0