Theese Words Are My Own

2012-02-28 @ 08:17:27<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Gårdagen gick bra. Det var inga större problem där inte, även om jag hade kunnat tro det från början. Idag kommer ännu en utmaning dock. Men en efterlängtad sådan. Jag vill inte gå in i detaljer, men jag vill att ni håller tummarna för mig idag. ;) Jag vill! Jag vill jättemycket! Faktiskt. 

Men i alla fall, idag har jag seminarie också och jag har inte läst, igen. Men det har ju gått bra hittills så... :P Haha man ska inte säga så men jag har så otroligt mycket annat i mitt liv just nu så det känns som att skolböckerna inte är högsta prioritet. :/

Nej nu måste jag göra barnen iordning för dagis. Sedan ska jag ringa till kommun-fan också. -.-'


Galenpanna ♥
Crazydoggie ♥

Yesterday went well. No bigger issues there even if i did think so from the start. Today there is yet another challange though. But one i've been longing for. I wont go into details, but i want you to cross your fingers for me. ;) I want this!I do want this! A lot. 

But anyway today i have a class aswell, and i havent read the books. Again. But it has been going well so far so.. :P Haha I know i shouldnt say that but there is so much going on in my life at the moment, and i feel that the books aren't top priority right now. :/
But now i really have to get the kids ready to daycare. And i have to call that idiot about Rasmus placing aswell. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0