Firma Fantasiflytt

2012-01-07 @ 12:17:54<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Det är lördag idag. För oss här hemma betyder det lite olika saker... Rasmus bryr sig nog inte om vilken dag det är och skiter fullständigt i det. Hugo är väldigt nöjd med lördagen än så länge och har startat den med ett Kinderägg. =) Stefan ska ta med sig Danne och lite andra kompisar ner till gbg och spela Lazer Doom så han är ganska nöjd han med. De ska ha en heldag och spela så länge de orkar så... De lär väl vara trötta när de kommer hem. ;)

Och för mig... Ja för mig betyder det att idag ska jag ha ännu en underbar VD-kväll med härligaste Marita.
Uuuunderbart! ♥








Today its saturday. It means diffrent things to us at home.... I dont think Rasmus cares about what day it is and therefore he doesnt give a shit. Hugo on the other side is quite happy with the day so far and started it with a Kinderägg. =)
Stefan are going to Göteborg with Danne and some other friends, they are going to play Lazer Doom so he is pretty pleased too. They are going to spend the whole day there and play for as long as they have the energy to continue. So i guess they are going to be pretty tired when they somes home. ;)

And to me... Well for me it means that today are going to be another wonderfull day with fantastic Marita.
Looooovley! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Absolut! Om vi inte hittar något hus i Skövde eller Mullsjö och Alexander råkar bli av med jobbet så kan jag ju be honom söka jobb närmare THN ;) Hähä, vore gött!

2012-01-07 @ 17:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0