Spiderpig

2012-01-05 @ 15:31:09<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här just nu men jag tänkte att jag behöver göra någon form av lite bättre uppdateringeller någonting. Hmm... 
Ja som jag sa innan så har vi fått besök av Danne som ska stanna tills på söndag. En glad prick verkar det som. Vi får väl se vad som händer i helgen... Stefan och Danne m.fl. skulle åka till gbg och spela lazerdoom så jag pratade med Marita och bokade in en VD-kväll på lördag. =) Kommer bli as awesome as allways! <3

I alla fall.... Eh... Nu har jag skickat iväg pojkarna till Maxi för att köpa någonting gott, så vi får väl se vad de kommer hem med.

Näh.... Nu ska jag nog göra de där Daily Questen så jag har gjort dem idag å slipper göra dem ikväll när man knappt orkar. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0