Här hemma...

2012-03-29 @ 09:34:54<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga eller vad jag ska skriva. Här hemma är det regelrätt kaos och jag kämpar varje dag med att få mitt liv att fungera normalt. Det verkar inte gå... Men Jag kan inte annat än att försöka. 
Det är full rulle just nu med skola och barn, dessutom har jag blivit sjuk och det verkar fan inte vilja släppa! Jag är helt kass i halsen och hostar järnet hela dagarna. Speciellt på morgonen. Men så är det ju alltid.

Dessutom är det kursbyte i skolan för tillfället och jag håller på att letar böcker till nya kurserna och försöker bli klar med allt innan den gamla är slut. 

Idag är barnen lediga. Jag har kommit överens med Johan att vi ska arbeta på en kompletering idag men det borde inte ta så lång tid. Annars så ska jag betala räkningar och utföra lite ärenden idag. Det kommer förhoppningsvis bli en lugn dag idag. Stefan åkte till stockholm klockan 4 i morse så vi är ensamma hemma barnen och jag.

Kommentarer
Postat av: nalle333

ger en styrke kram

2012-03-29 @ 11:45:24
URL: http://www.nalle333.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0