Dålig Dag

2008-12-16 @ 13:30:42<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Idag har det inte vart världens bästa kan jag ju inte påstå. Mongo var jättekissenödig i morse (trodde jag iaf) s¨han hoppade omkring här i sovrummet å krafsade på dörrarna å skällde så jag gick (mycket motvilligt) upp och ut med honom. Men han kissade inte förns prommenaden va slut å vi kommit hem igen... en liiiiiten liten skvätt. *Suck*
Sedan ringde klockan och berättade att mina annonser på tradera håller på å gåut så jag måste ju in å slåss för mina mönstertidningar. Men... jag fick ingen av dem.... *SUCK*
Då började Hugo å skrika så jag fick gå upp å göra mat till honom å när jag skulle ta upp honom ut babysittern som han satt i medans jag gjorde mat så nöp jag ju honom naturligtvis. Jättehårt så han skrek som om världen gick under å har ett fult rött marke på magen =( Förlåt min prins! Men det gick bra sedan iaf. Så matade jag Hugo å tänkte att vi skulle ta ett bad tillsammans när han tagit sin vanliga tupplur efter frukosten. När han vilade så tänkte jag äta MIN frukost å plockade fram allt. Så när jag tog ut en macka så upptäckte jag att de va helt mögligt. De va ju bara å slänga skiten å käka en jävla lussebulle till frukost. Som föresten inte alls var fluffiga och goda som receptet utlovade utan i själva verket va kompakta och jättetorra.... (Så jag bjur ingen på mina lussebullar).
Så vi tog oss ett bad jag och Hugo. Höjdpunkten på dagen. Att se honom spakra i vattnet och skratta för fullt. Det är livet det. Älskar min lille krabat.
Så tänkte jag ju ta ett kort på Dörren som jag lovat Theres å upptäckte att våran kamera ligger kvar hemma hos Anna Lena. *SUCK!* Då kan jag ju inte göra någonting som jag planerat att jag skulle göra idag. För allt innefattar kameran.... Jaja får ta de senare då eftersom älsklingen ska åka å hämta den efter jobbet.
Ja... Så jag skiter i ÖF idag för jag orkar inte med allt. Idag ska jag bara sitta här hemma i min pyjamas å lata mig. Kanske äta någon torr lussekatt...

För er som kanske inte riktigt förstog de där med Hippo så har jag funderat på å börja sy barnkläder. ^^ Behöver bara... tja allt egentligen =) Men ett namn och lite mönster först å främst. Å då funderade ja på Hippo. Men jag vet inte... Någon som har något annat förslag?

Nu ska jag gå å slå in lite julklappar å hoppas på att de får mig på bättre hummör... :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Nä men stackars Amelie, inget som blir bra idag???



Ja du, vi skippar också ÖF idag. Har tänkt att bara gå måndagar efter nyår. Det tar på krafterna att behöva gå dit varje tisdag och torsdag =).



Ja visst får ni gå med oss, vad skoj! Ja du, jag har inte en blekaste hur lång tid det kan ta att gå dit. Men jag är ju i stan innan eftersom jag ska klippa mig. Ska Stefan släppa av dig någonstans eller får du promenera från Sylte?



Kram

2008-12-16 @ 13:36:53
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Marita & Nova

Hej hej Amelie! Sitter här i mitt kök på andra sidan gården å ser att det lyser hos er.. =P

Hoppas allt är bra? (trots dåliga dagar ibland..)

Tänkte mest bara säga hej, å göra mej lite sedd här i din blogg (som jag faktiskt följer numera.. haha..)



Föressten, så såg vi er ute på överby igår, eller ja.. min brorsa såg stefan, å jag hann preciiis se att det var du å hugo, innan hissen åkte upp.. Hann inte vinka.. =( Brorsan å stefan har tydligen gått i samma klass å spelat fotboll ihop? Världen är liten.. haha..



Nej, nu vaknade min lilla sömntuta här, så får väl göra nåt konstruktivt av kvällen..



Ha det så bra!

2008-12-16 @ 18:56:26
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0