Lussekatter

2008-12-12 @ 21:52:30<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Jahaja idag har man alltså vart väldigt nyttig. Jag hade tvättstuga mellan 7 och 12 i morse å så hann jag ner till riksbyggen-kontoret här på gården innan de stängde vid 11 så jag kunde lämna tillbaka en nyckel som jag haft lite länge :D Sedan plockade jag upp några kartonger här hemma å så stack jag till Veronica en sväng. Jag var tvungen å låna en bakbunke för jag tror att våra e kvar i velanda :) En snabbis till affären harjag hunnit med för att köpa ingredienser till lussekatterna och lite non stops till pepparkakshuset. (För er som undrar varför alla katterna inte har russin så e de för att jag hatar russin) Jag gjorde inte klart pepparkakshuset idag för jag orkade inte söla med sockerlimmet. Men jag tänkte sätta ihop det imgn. Idag har jag i alla fall gjort delarna och lite extra pepparkakor av den överflödiga degen. (De som jag inte åt upp) Så här ser de ut i vårat kök nu =)



Jag bjuder på en sötisbild på mammas älskling


Det är helt sjukt; jag visste verkligen inte att man kunde älska någon så otroligt mycket.
Hugo, Stefan, Mongo... Jag älskar er! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag hatar också russin.. uäk! iaf på lussebullar

2008-12-12 @ 21:59:05
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

sikken going =D

2008-12-12 @ 22:58:33
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Amelie.Har inte sett att du vart inne nått på msn så ja skriver här ..Nu har min lilla Benjamin kommit till världen, så jag tänkte höra om du hade lust att ändra min header på bloggen?

Mvh Emma

2008-12-13 @ 15:13:22
URL: http://emmaahlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0