Julbord

2008-11-15 @ 14:05:36<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Idag ska vi åka till gammel mormor; hon har gjort ett julbord. Smaskens. Jag älskar julmat! Det är ju egentligen mat som man kan äta året om, men på något sätt smakar den bättre på jul :)

Idag har jag vart och shoppat lite :D Jag har köpt lera som jag ska göra Hugos fot- och handavtryck i. Har en fundering om att köra en stor stjärna i lera och sedan trycka hans fot i det. Men vi får se hur det blir. Jag vet ju inte om det går ens. På Hobbyhörnan tyckte de att det var en bra idée men de trodde inte att det skulle gå. Jag tror att de går :) Så jag sa att jag skulle komma in dit sen och berätta hur det gick. Så vi får se hur det går.

Jag har också vart och hämtat ut min silvertråd som äntligen har kommit med posten. Nu ska jag börja göra armbandet och halsbandet som mina grannar har beställt. Så man får in lite extra pengar :) Det är ju aldrig fel. Måste bara hitta tiden till att sitta och pilla.

Såg att Melvin fyller 5 månader idag! Grattis killen! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Man kan ju göra hand och fot avtryck nästan gratis på öppna förskolan? :)

2008-11-15 @ 14:58:35
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Aha :) Då måste jag nästan springa in dit nåndag :)

Vi bor i Strömslund/Torsred. Vart bor du? :)

2008-11-15 @ 14:59:54
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Emma

Melvin tackar med en stooooor kram! =)

2008-11-15 @ 16:32:26
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0