Torsdagkväll

2009-04-16 @ 23:45:56<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag har det var en bra dag. Vad som hände tidigare idag har jag ju redan tjötat om men i eftermiddag har vi haft väldigt trevligt med Marita och Nova. De stannade ganska länge och båda barnen vad väldigt trötta när vi till slut sa hej då. Det var en lekfull och lyckad dag. jag tänkte l'gga ut lite bilder nu men jag är för trött för att hämta kameran. :P Jag har redan krypit ner i sängen och latar mig. =) Jag gör det imgn.
Idag ringde jag till komvux också och frågade hur det fungerar med att söka skola på annan ort. Så nu måste jag ringa till gbg å be dom skicka ansökningen så jag kan skicka in den till thn. Jag har fortfarande inte bestämmt mig för om jag VILL plugga än men det löser väl sig. =) Jag har ju i så fall i alla fall en valmöjlighet till hösten om det skulle skita sig helt med jobb. Och det känns ju bra. Om jag kommer in alltså... Den som lever får se.
Nej nu orkar jag verkligen inte hålla upp ögonen längre. Jag tog en kvällsprommenad med Erika efter att Marita vart här. Två timmar tog den så jag är helt slut. Nu ska jag snutta kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0