Voilá!

2009-04-05 @ 23:27:12<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Nu fick jag äntligen tid att sätta mig ner å fixa resten av designen. Men nu är det klart. Hoppas jag. Hittar ni något som ser mysko ut i designen så säg till så får jag försöka åtgärda det.

Som jag nämnde innan så fick jag ju inte sova så mycket inatt. Men jag väntade tålmodigt tills Stefan vaknade så han inte skulle vara trött idag med. Det räcker ju att en av oss är trött och på dåligt humör. Så när Stefn ändligen vaknade vid halv ett så fick han ta Hugo. Jag sa att jag bara skulle vila lite så att jag orkar med resten av dagen. Så jacg gick å la mig och vaknade kl 5! Allvarlige de blev ju inte så mycket kvar av dagen! Jag sov fan i fyra timmar. Jaja.. Hela den dagen förstörd. Hehe. Men nu är jag fortfarande trött så jag tror inte att de har störn min kommande nattsömn. Så strax ska jag snutta kudde igen =)

Jag har bokat tid för tupperware-party här hemma söndagen den 28 juni. Är det någon som vill komma? Hör av er.
Ja jag vet att de är lite tidigt å säga de nu men jag tänkte att då hinner man ju boka den dagen å så självklart kan man ju vänta å se hur det ser ut just då. Men nu vet ni iaf. 28/6 16.00 hos mig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer gärna. Om ja bor kvar i Trollhättan då vilket ja troligtvis inte gör. Men det återstår att se

2009-04-06 @ 23:17:07
URL: http://benjaminsmamma.blogg.se/
Postat av: Marita & Nova

Hej hej..

Ja, sedär vad fin bloggen blivit! =)

Skulle bara säga att jag tror att Nova gillade maten.. =) Hon var lite skeptisk i början bara, men hon åt upp halva portionen som jag värmt till henne, även om det tog lite tid.. Men tonfisk har ju en sån där sträv, lite träig konsistens, så jag kan tänka mej att det är det hon är lite fundersam på.. =) Idag ska vi hugga in på burk nr. 2.. =)

Hoppas ni får en bra dag!

Å hoppas att voffsingen blir bättre i tassen snart.. Inget kul för honom, stackaren.. =S

kramkram

2009-04-07 @ 11:14:22
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0