Nu blev de natta...

2009-02-16 @ 01:02:44<3<3
Dagboken, 4 Kommentarer<3<3
Först och främst vill jag be om ursäkt till de tjejer som va med i lördags. Haha jag har inte riktigt fått klämm på drickandet efter graviditeten. Det är inte ofta det blir lagom nu mera tyvärr. Men jag kan dricka en gång å då känner jag ingenting. Så kan jag köpa till nästa gång å så tänker jag att jag kände ju inget förra gången å då drack jag så mycket, så jag köper en cider till... Å den gången kanske jag bara dricker hälften å dyngrak. Nej jag är inte som jag ska vara ... Det har inte ställt tillbaka sig än >-<
Men jag var ju inte för mycket när vi var hemma hos Emma, det kom ju på vägen å då beslutade ajg mig för att gå hem istället för att gå med ut på Lipz. Men jag hoppas att ni hade skitkul på Lipz fast jag kanske förstörde vägen dit lite gran. Sorry.

Vad har hänt idag då... Vi sov hos Figge i natt och så åkte jag till mormor. Stefan åkte å jobbade å jag höll mormor sällskap fram tills att Stefan slutade, då kom han å hämtade oss. Sen åkte vi och hämtade upp Figge på vägen hem för han ska sova här inatt. I morgon ska grabbarna ut och pimpelfiska. Så de blir upp tidigt för dem. Hoppas de blir kul. =)

Nä nu ska jag gå å lägga mig för jag orkar verkligen inte hålla ögonen öppna längre. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: anne

tack :) mamma fick inte komma hem dock :( men men, de ordnar sej nog..



Älskar dej.

2009-02-16 @ 08:20:33
Postat av: Sandra

Ingen fara Amelie :) hade ändå tänkt åka hem.

2009-02-16 @ 10:42:57
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Emma

Jajjemensan den ligger allt här =)

Att man alltid ska glömma något, haha

Puss

2009-02-16 @ 14:54:05
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

HEj tjejen :) Tänkte höra om du och Stefan ville hitta på nått nästa onsdag den 25e? Hör av dig. Har försökt messa dig. KRam

2009-02-19 @ 10:48:58
URL: http://benjaminsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0