Söndagsmiddag med Farmor

2009-01-25 @ 19:26:43<3<3
, 1 Kommentarer<3<3
Idag har jag och Stefan bara tagit det väldigt lugnt. Anna Lena och Theres ska strax komma på middag. Stefan håller på å gör köttfärslimpa. Gott gotti gott gott. Jag har värsta problem med vilken dopklänning Hugo ska ha på sig :S HAHA. Min e alldeles för stor å Stefans har en massa spets och volanger överallt. HAHA. Problem problem. Men de löser sig nog jag har ju nästan en vecka på mig å bestämma mig =)

I går var jag duktig som fan :D Jag rensade i ordning i Hugos garderob så att alla för små kläder är borta och alla kläder ligger nu i storleksordning. HAHA jag e sån allt måste vara i ordning. Kolla här va fint de blev :



Sedan kokade jag en massa grönsaker och rotfrukter till Hugo och la dem i isfack så att de bara e å tina upp det. Det är en veckas mat i den ; ) Haha vad jag kände mig redig. Jag kände mig som en riktig hemmafru. Haha. Men det såg fan inte särskillt gott ut! Yuck! Men de e rotmos, ärtor, brockoli, kinamix.



Efter all redighet fixade jag äntligen ordning i skafferiet. Vi har ju tidigare bara slängt in allt. Det har varit kaos där inne å jag orkar inte ta tag i något om det inte ens finns en gnutta ordning. Och det har det INTE funnits där inne. Men nu e de ordning. Fiiint. =)



Mamma skickade lite bilder till mig på Hugo. Åh va söta dom var. Hehe måste bara visa min skatt för hela världen :D Haha. Här kommer lite "nya" bilder på mammas älskling.

Första gången Hugo träffade mormor och morbror.
 

Hugo och mammas moster på Halloween.


Morbror passar Hugo lite.


Julafton.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha som tvättkorg? Ja vi har dom som lekkorgar =) hihi! Men jag tycker dom är grymt snygga, älskar den blåa och gröna färgen tillsammans =)

2009-01-25 @ 19:40:11
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0