jobbintroduktion

2009-06-11 @ 00:49:28<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jahaja idag har jag spenderat typ hela dagen på jobbet å pratat en massa skit om hygien och eronomi lite blandat med brandutrymning. Jättekul! NOT! Men det ska väl vara så. Resten av dagen har jag fyllt i en massa papper ang sekretess och anhöriga. inte så där jätteroligt det häller men nu är det gjort och allt är klart tills jag ska börja. Eller nej... inte riktigt allt. Jag har fortfarande inte pratat med Madde om vilken timmlista jag ska fylla i... Men det känns lite sent att göra det nu; hon blir nog inte så där jätteglad om jag väcker henne nu.
Men imgn ska jag städa en massa. Här hemma är så sketet så jag vet inte vad! Har tvingat pojkarna här hemma att de ska plocka upp all sin skit imgn och sedan gå ut i ett par timmar med hugo. så jag får städa i lugn och ro på förmiddagen. Och sedan på eftermiddagen ska jag ha lite roligare - vi ska åka till svärmor. Det är alltid kul att träffa dom och nu har det ju blivit så längesen att de har börjat klaga. Då får vi allt ta oss tid att ses.
Men nu ska jag gå å lägga mig så jag har lite energi till att städa imgn =) God natt på er vänner! *Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0