Tråkdag!

2009-06-11 @ 13:27:03<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag blir de ingn rolig dag. Eller jo... Lite.
Men jag har övertalat pojkarna att de ska ta med sig Hugo och "försvinna" här ifrån i några timmar efter att de plockat upp all sin skit vid datorerna och diskat. Sedan blir de storstädning för mig idag. Tyvärr blev jag inte av med tvätten igår men jag får ta den i helgen antagligen.
Senare ikväll ska vi åka ut till Velanda och träffa Farmor och Faster. Det ska bli mysigt. Har ju inte träffat dem på aslänge nu.

Nej  nu ska jag gör amig en smörgås och kanske ta det lite lugnt innan jag ska sätta igång.

Kommentarer
Postat av: Marita

Åh, nu får jag skämmas (igen..) Har ju heeelt glömt bort att tacka för kupongerna som låg i brevlådan.. TUSEN tack! Dom används flitigt nu.. =) Nova gillar verkligen den maten, så det är skitbra med rabatter..! =D Tack tack tack! Du är så snäll å tänker på oss..



Om ni inte har nåt för er i nästa vecka kanske vi kan ta en dejt? Är så roligt att träffa er.. =)



Ha det så bra, å städa inte ihjäl dej nu..!

*kram*

2009-06-11 @ 16:58:00
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0