Måndag

2009-03-23 @ 13:13:22<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Nu har vi internet igen =) Älskling har fixat vårat mobila så nu funkar det igen. Hehe. Hugo har börjat ta sig frammåt på golvet nu. Han drar sig framåt med armarna. Men det är inte så att han egentligen tar sig frammåt, mera lyckat få tag i leksaken som han inte når... Han tar ju bara ett tag med armkraft och så sprattlar han en bra stund å sen tar han ett nytt tag, så håller han på så tills han får tag i det han vill ha  =) Sötnosen.
Idag jobbar jag typ hela dagen. Jag började 7 i morse så jobbade jag till 10 å så har jag "rast" fram till kl 15 och så slutar jag sedan kl 20. Så fan, detblir inget ÖF idag heller. Synd. Jag hade verkligen velat gå dit idag, men jag måste ju jobba med. Så vi får ta de nästa vecka.... Jag tänkte föresten på en sak i morse när jag kollade i almenackan. Denna månaden har vi haft fullt upp hela tiden, men jag har typ inte hunnit träffa och prata med mina vänner alls.

Idag händee någonting som jag faktist inte trodde skulle kunna hända... Jag var ute och gick med Mongo, och så tappade jag bort kopplet. Hehe, faktistså hade jag han löst och så la jag kopplet i jackfickan men när jag skulle koppla honom igen så var kopplet borta. Jag gick hela vägen tillbaka och kollade men de fanns ingen stans. Typiskt. Så nu får jag antagligen ge mig ut och gå svängen en gång till innan åker och jobbar. Men då går jag själv; utan Mongo eller Hugo.
Idag fyller älsklingsgrisen 6 månader! <3
Mamma och pappa älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till Hugo på sin halvårsdag =) Stora killen nu ju! =)

2009-03-23 @ 16:15:16
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Är han redan 6 månader. Oj! Grattis :) vart jobbar du`?

2009-03-23 @ 17:16:58
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0