Godmorgon Världen!

2009-11-21 @ 13:33:16<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Inte för att jag gick upp nu, men jag kände för att säga det =) Däremot har jag precis gjort mig iordning för dagen ;) Hugo mår bättre idag. Det är inget fel på honom förutom att näsan rinner lite. Vi ska passa på att handla lite idag när han ändå mår bra. Först bär det av till affären och (äntligen) pantar tre soppåsar pantflaskor. Sen bär det av till Ikea och köpa julklappar. Efter det blir det att handla mat. Haha. En riktig shoppa-dag idag. Vi har också blivit hembjudna på myskväll hos Sonny, Linda och Viggo. Det ska bli mysigt - om vi orkar gå dit. Det beror ju helt och hållet på hur Hugo mår osv.

Idag har jag också fått en värdinna från Mykidoo. Yayy :D Det var roligt. Så nu har jag fått ihop 6 partyn, om detta går vägen. Då är det bara 4 kvar. *Jag vet inte riktigt hur jag känner över det. 4 är ju ganska många och jag måste ha de klara innan nyår.... Men men, är det någon som känner sig manad att ha ett party så hör ni väl av er? Hoppas de. =)

Nej nu ska jag gosa lite med min älskling innan hjärtat vaknar. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0