Kladdkakemuffins

2009-11-06 @ 22:31:49<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Ja jag vet att jag inte borde men jag måste verkligen! Jag är så chokladsugen så jag håller på att gå under här! En utav tidernas sämsta film går på tv; Drakarnas rike. Men men den går här på min tv ändå för allt annat som går är faktiskt ännu sämre!

Idag har jag sålt mina vinterdäck :D Yayy! 1500:- rikare ;) Fast e går snart åt i räkningar :( Men men jag är glad nu iaf.

På tal om pengar: Vad ska man köpa till Stefan i fars dags-present? Någon som har några förslag? Vad har ni andra köpt till era barns pappor?

Imorgon är det MyKidoo-party hemma hos svärmor. Alla som vill får jättegärna komma! Det är bara å höra av sig så kan jag beskriva vägen =) Svärmor har ingenting emot om det kommer folk hon inte känner ;) Är du osäker på om du vill komma hem till någon du inte känner? Ta med en kompis så känns det inte så utsatt! =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej.

Jag har köpt läder vantar (eftersomChristian verkligen vill ha det..) och 2st tröjor till min. Det är såå svårt att hitta ngt kul tycker jag, så jag köpte saker han behövde.

Himla fiin blogg du har. :D Gjort själv.? Imponerande,, ;)

2009-11-06 @ 22:55:15
URL: http://trekillarochentjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0