2009-11-18 @ 03:23:52<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Klockan är tre på natten och jag är helt slut. Jag tog fram stegmaskinen här på jobbet och tänkte att jag kanske kan träna lite lugnt trots febern. Då har jag i alla fall någonting att göra. Jag gick 250 steg. Yayy.. HAha ^^ Men i alla fall så blev jag helt slut! Jag svettas som en galning! Hela linnet är genomblött men jag var ju inte så smart att jag tog med mig ombyten :/ Segt. Så det verkar som om jag får hoppas på att det torkar snart. Låter lite äckligt. Är lite äckligt. Men vad ska man göra. 

På tv:n rullar Twilight för andra gången inatt. Jag verkligen älskar den filmen! <3 Stefan tycker att jag är knäpp. Han säger att filmen är bra, men inte så bra som jag tycker ^^ Jag kan verkligen se på den om och om igen :P Jag har lite svårt för det där med att läsa en bok två gånger. Men jag har INGA problem med att se en film tio gånger på en vecka :D Stefan är inte alls sån. Det är därför vi har så många filmer hemma - Han vill inte gärna se samma film två gånger. 

Jag har verkligen ingenting att göra just nu så jag sitter bara här och tjatar... Jisses. Hur kul kan det var att läsa om vad jag gör egentligen... ANW så tänkte jag se på filmen igen ;) Bye bye

Kommentarer
Postat av: marita

Hej hej!

Ja, det är ju toppenbra att dom trivs på dagis.. Jag hade lätt gett upp kramarna, ifall det gjorde att hon trivdes bättre (om hon inte gjorde det från början alltså..) för det är ju inte det som är det viktiga.. Men jag får allt fråga snällt varje morgon om mamma kan få "Puss å kram".. Ibland går det, ibland blir det bara en vink. Ibland har hon redan glömt mig för längesen.. :P Men så är det..

2009-11-18 @ 09:17:47
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha =) jo jag vet,men nu när jag e det själv så inser jag att man får passa sig =)

2009-11-18 @ 12:02:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0