Skor

2009-11-06 @ 10:45:56<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Måste man skriva rubriker? Jag har så svårt för att komma på vad det ska stå! Haha. Vilka problem...

Igår var jag ju som sagt på Siba med Erika och hon köpte ett par nya skor. Jag vill med ha! Jag hoppas verkligen att de finns kvar tills jag får pengar! För ett par av dem vill jag ha!


Visst är de snygga! <3 Jag vet att de har funnits några år, men det är faktiskt inte förns nu som jag börjar tycka om dem...

Hittade också dessa supersöta skor till Hugo. =) De är så otroligt söta i strl 22! 


Uggs.
Jag vet att folk uppenbarligen älskar dessa skor och idag finns de i alla möjliga utföranden. Men jag kan inte hjälpa att jag tycker att de är skitfula! Jag förstår inte vad som är fint med dem?! Är det någon mer än jag som tycker så här?

Kommentarer
Postat av: marita

Här har du en till! Uggs är skitfula! Ser ut som folk har köpt för stora innetofflor som dom har på sig ute.. Blää..! Men tummen upp för de svarta å kängorna till Hugo! :)

2009-11-06 @ 12:19:55
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Emilia

Dom kanske må vara fula men så jävla sköna=)

2009-11-06 @ 13:49:50
Postat av: Emma

Haha jag tycker faktiskt också att dom är grymt grymt fula. Att folk betalar så mycket för dom förstår jag inte riktigt..Hahaha

2009-11-09 @ 13:46:21
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0