Kalasande

2010-08-09 @ 10:01:45<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
I går var det ganska fullt upp. Med en gång när vi vaknade gjorde vi oss i ordning och åkte hem till Anna Lena. Vi lämnade Mongo hos henne och åkte vidare till siba. Där köpte vi ett presentkort till Tommy som fyller hela 27 år på tisdag (var det va?). Sedan åkte vi upp till dal där Tommy skulle firas. Det blev kalasande hela dagen med massor av god mat och lek för barnen. Hugo var superglad över att få leka med Nova hela dagen och somnade väldigt gott i bilen hem. 
På vägen hem åkte vi och hämtade upp Mongo och bestämde att Hugo ska vara hos sin farmor idag medan vi jobbar. Stefan ska lämna honom när han börjar vid ett så ska han hämta honom när han slutar. Själv jobbar jag mellan 16 och 21 så jag ska ta bussen. 

Det är inget fel på att jobba. Man tjänar pengar. Men det är ganska skönt att inte jobba också :D Nu har jag denna veckan kvar, jag jobbar idag och på onsdag, torsdag och fredag. Sedan är jag ledig helgen. Men jag jobbar natt nästa vecka och då jobbar jag natten till måndag, tisdag, onsdag, och lördag söndag. Så ser alltså mina sista två veckor av sommarjobbet ut.  Hur ser resten av sommaren ut för er? Några planer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0