♥ Dag 15 – Mina drömmar

2010-12-06 @ 11:27:03<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Min drömmar är ganska difusa. Jag drömmer om lycka rent allmänt. Att mina barn ska växa upp, hela, rena, friska och lyckliga. Jag har inga större planer inför framtiden mer än att jag vill ha hus. Jag vill ha en hund till, kanske ett barn till... Den som lever får se liksom. Så länge som jag är lycklig är jag nöjd.

I gymnasiet sa Anton och Tor till mig att jag var tråkig. Jag hade tråkigt planer för framtiden och att jag nöjde mig med för lite. (Anton var den jag umgicks mest med under hela gymnasietiden.) De hade båda stora planer och satsade stort på att nå deras mål. Bra gjort. Idag har de hunnit med otroligt mycket och provat på massa saker. Anton har flyttat runt i världen och hittat sig en flicka i Holland. Tor arbetar som fotograf i Göteborg och vad jag kan läsa i våra samtal så är de lyckliga. Jag är glad för deras skull, men jag nöjer mig helt enkelt med att bo här i Trollhättan. Där jag i stort sett är född och uppvuxen; med min underbara lilla familj som jag älskar och vänner som ger vardagen en guldkant. Det är det jag vill göra resten av mitt liv. ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi, nää Alexander har mestadels bara skjorta på sig ;) det är hans klädstil..skjorta skjorta..när han bakar brukar han ha skjorta eller inget alls på överkroppen ^^

de gångerna han har "andra" kläder som t-shirt och mjukisar är när jag inte har orkat tvätta ;) Eller han ska träna ;D

Det är lite kul när man har bjudit över folk som vi inte brukar träffa så ofta säger"Åh du behövde inte klä upp dig för att vi skulle komma"

O det på BVC har nämt de några ggr när han följt med ;)

2010-12-06 @ 11:47:58
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Här bor en Prins står det :-)

2010-12-06 @ 12:13:15
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0