♥ Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick

2010-12-09 @ 22:32:33<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag är duktig på att skämma ut mig själv, vilket resulterar i ganska många pinsamma ögonblick lite här och var. Jag vet faktiskt inte om jag så här på rak arm kan komma på någon speciellt pinsamt minne faktiskt. Jag skämms ganska lätt och tycker att saker är pinsamt. Jag skäms över saker som jag gör, saker som andra gör, saker jag ser okända människor gör på tv och som människor råkar ut för. Jag kan sitta hemma i soffan och råskämmas för någonting som någon gjorde i en serie på tv.

Så ni förstår att jag har många ögonblick i mitt liv som jag har tyckt vart pinsamma. :P

Idag har jag inte råkat ut för någonting som jag tyckt vart pinsamt mot mig personligen. Det har vart en ganska lugn dag. Däremot så skämdes jag när jag såg på byggfällan idag. Jag skämdes för utlänningens skull som sa att han inte visste vad det innebar att vara våtrumsbehörig fast han skrivit på ett kontrakt med sina kunder där han själv angett att han var just detta. Jag skämdes också för hans skull när de berättade för honom att hans F-skatt sedel blivit indragen för ett tag sedan, men han hade ingen aning om det. Pinsamt! Och detta visar de på tv! Stackars människa. ^^

Vad skäms ni över? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0