♥ Dag 20 – Mina förebilder

2010-12-12 @ 21:04:42<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag har aldrig haft förebilder som har varit stora människor som utfört stora saker. Varför ska jag ha det? Jag har väl alltid känt på mig att jag inte kommer att bli en av dem. Mina förebilder har istället varit personer i min omgivning som jag har sett upp till. 

Min moster till exempel. Hon har vart min förebild så länge jag kan minnas. Jag tycker att hon är helt underbar. Liten och söt men ändå så mycket kraft och vilja. Hon har väl inte uträttat något stordåd så vitt jag vet, och hon är väl ingen ängel heller. Men hon har liksom alltid stått på rätt sida och vart en bra förebild. Min moster är en sån människa som jag vill vara. Underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0