Amelie Goes Shopping!

2010-01-29 @ 22:37:06<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3

I alla fall i mina drömmar. Haha =) Men jag har kollat runt lite och hittat de finaste kläderna just nu (enligt mig) på H&M, Lindex och Kappahl. Titta och njut.

Lindex


Jag älskar denna! Och med en gång jag såg den så kände jag ett begär av att köpa den till Nova. Den bara skriker henne! =)




Det är någonting med mig och stjärnor på kalsonger. Jag gillar det! =)




Är den inte snygg. Jag gillar att det är rosa på en killtröja. Haha. Stefan hatar det ^^



H & M


Dessa linnen sitter som en smäck på Hugo. De är ju lite tighta i modellen men sitter ändå lite pösigt på Hugo. Skitbra! =)




Älskar L.O.G.G.'s piketröjor! Finns i många snygga färger!




Jag gillar inte star wars. Jag gillar inte Yoda. Men jag älskar den här tröjan! Jag tror det är färgerna som fachinerar mig så!



Kappahl


Jag tycker inte om den här typen av tofflor på vuxna människor. Men jag har inga problem med den på små flickor. Adorable! Ge mig en dotter så jag kan köpa dem! =)



Kommentarer
Postat av: Marita

Åh, jag gillar verkligen de där träningsbyxorna.. De svart/röda å grå/blåa..!! Sånna vill jag köpa till Nova.. (Även om de inte matchar lillamytunikan haha..)

Du har verkligen gjort grundläggande research till det här inlägget.. ;)

2010-01-30 @ 09:03:12
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0